Friday, October 3, 2008

MPMUM sudah dibubarkan

Sahabat-sahabat sekalian MPMUM sudah dibubarkan apa tunggu lagi takkan kita masih mahu melihat apa yang kita hajati dari dulu hingga sekarang tetap tidak berubah... mari sahabat-sahabat kita gembelingkan tenaga bersatu menyokong PRO-M agar PEROBAHAN yang dijanjikan PRO-M mengatasi apa yang dijanjikan aspirasi dulu... Bangun-bangun garapkan semangat satukan hati agar PRO-M mencapai kejayaan dalam memandu kita generasi MAHASISWA DI UNIVERSITI MALAYA ketahap yang cemerlang lagi gemilang.. HIDUP-HIDIP MAHASISWA.. BANGKIT-BANGKIT MAHASISWA... STUDENT... POWER... 2/ oktober / 2008 tarikh pembubaran.

No comments:

ghuraba`

Rasulullah bersabda (yang artinya), "Sesungguhnya Islam pertama kali muncul dalam keadaaan asing dan nanti akan kembali asing sebagaimana semula. Maka berbahagialah orang-orang yang asing (alghuroba')."(hadits shahih riwayat Muslim)

"Berbahagialah orang-orang yang asing (alghuroba'). (Mereka adalah) orang-orang shalih yang berada di tengah orang-orang yang berperangai buruk. Dan orang yang memusuhinya lebih banyak daripada yang mengikuti mereka."(hadits shahih riwayat Ahmad)

"Berbahagialah orang-orang yang asing (alghuroba'). Yaitu mereka yang mengadakan perbaikan (ishlah) ketika manusia rusak."(hadits shahih riwayat Abu Amr Ad Dani dan Al Ajurry)

Hiraq Karmila

Hiraq Karmila
Makanan Sunnah (014 8290036) (FAHMI)